piątek, 10 kwietnia 2015

Parolog

Cześć !
Nazywam się Martina, ale wszyscy mówią na mnie Tini. Moimi najlepszymi przyjaciółkami są Mercedes i Lodovica. Przyjaźnimy się już kilka lat i bardzo je kocham. Są dla mnie najlepszym wsparciem. Moja mama nazywa się Patty, a tata John. Zajmują się rodzinnym biznesem i nie zawsze mają dla mnie czas, jednak już się z tym pogodziłam i umiem z tym żyć. Chodzę do drugiej klasy liceum w Buenos Aires. Uwielbiam to miasto. Może jest tak dlatego, ze mieszkam tutaj od dzieciństwa, a może tylko dlatego, że jest ono takie piękne.









___________________________________________________________________

Jest to dopiero parolog lecz mam nadzieję, że wam się podoba, chociaż ja kompletnie nie umiem ich pisać. 
Dzisiaj postaram się także uzupełnić inne zakładki i tego typu rzeczy. :D
Rozdział pierwszy pojawi się niebawem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz